Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotograf sökes för intervju, Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

feznt

Medlem
Hej allihopa!

Jag läser Foto B på komvux och vi har som uppgift att intervjua en fotograf. Så jag söker dig som är professionell/semiprofessionell fotograf och kan tänka dig att ställa upp på en intervju någon gång de närmaste 2-3 veckorna.

Jag är intresserad av att veta lite om er bakgrund, hur ni hamnat där ni är idag och hur det går till när man arbetar som fotograf. Jag tänker mig antingen en renodlad sittandes intervju på ca 30 minuter eller, ännu hellre, att jag följer med på något uppdrag och så snackar vi lite då och då när det finns tid över. Då kan jag i utbyte mot er tid hjälpa till med det som behövs, bära utrustning och hålla reflexskärmar med mera.

Jag vet att som fotograf så står man hellre bakom kameran än framför, men det ingår i uppgiften att vi ska ta ett dokumentärt porträtt av fotografen, så det vill jag gärna göra, om det känns okej.

Är väldigt tacksam om någon vill ställa upp!

Tack på förhand,
Isak Hed
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.