Annons

Fotobutiker i stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Alternate

Aktiv medlem
Jag vet att vetskapen finns därute...

Jag fick panik idag när jag köpte mitt nya objektiv och inte fick tag på ett UV-filter i de två butikerna jag var i, så jag undrar om ni vet några butiker i stockholm så kanske man kan sammanställa en lista med välsorterade fotobutiker (inte OnOff och sådana affärer, you get the picture)

Skriv bara butik och läs _hela_ tråden innan ni skriver nån ny så att det slipper bli duppelposter.

Mina bidrag.

Kungsholms Foto, S:t Eriksgatan 30
Scandinavian Poto, Norr Mälarstrand 78

Några jag handlat av...

YFO, Brännkyrkag. 82
Kameradoktorn, David Bagares g. 3
Fotokungen, Kocksg. 1
Expert Fridhemsplan, Fleminggatan (?)
Gunnar Olssons Foto, Hornsgatan 91
Holly Foto, Folkungag. 132

Och så en proffsbutik granne med ScandinavianPhoto, jag kommer bara inte ihåg namnet...

Senast redigerad av en moderator:
hmm lägger till en liten fråga.
Såg att du skrev att Scandinavian Photo har en butik. Trodde bara att dom hade internethandel.
Är det samma pris i butik som på nätet?

Synd att Kameradoktorn på David bagare INTE har öppet på helger. . . .

Svenska Kort, på Hornsgatan mellan Torkel Knutssonsgatan och Rosenlundsgatan, mittemot Södergrillen. Ngt excentrisk men mycket underhållande ägare... =)

Jag vet att Facil Foto på Sveavägen 39 brukar vara välsorterade med just UV-filter.

Alternate skrev:
Jag vet att vetskapen finns därute...

Jag fick panik idag när jag köpte mitt nya objektiv och inte fick tag på ett UV-filter i de två butikerna jag var i, så jag undrar om ni vet några butiker i stockholm så kanske man kan sammanställa en lista med välsorterade fotobutiker (inte OnOff och sådana affärer, you get the picture)

Skriv bara butik och läs _hela_ tråden innan ni skriver nån ny så att det slipper bli duppelposter.

Mina bidrag.

Kungsholms Foto, S:t Eriksgatan 30
Scandinavian Poto, Norr Mälarstrand 78

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar