Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobloggare och intresserad av ett reportage?

Produkter
(logga in för att koppla)

LottaSofia

Medlem
hej alla!
jag fotograferar inte bara, jag jobbar även på en stor reklambyrå i göteborg som AD.
just nu skulle vilja ha era bästa tips på fotobloggare. det är så att jag ska göra ett reportage om "att fota fina sommarbilder" och det skulle vara roligt att jobba med en duktig fotograf som samtidigt bloggar och har många läsare. så OM ni bloggar, har hyfsat många följare och är duktiga fotografer och skulle vilja vara intresserade av ett samarbete.
inboxa mig, så berättar jag mer!

eller bara har tips på duktiga fotobloggar - tipsa gärna med en kommentar nedan.

trevlig sommar!

lotta lindekrantz sultan

Vi är faktiskt fyra tjejer som bloggar på kompakt.nu och vi läser foto allihopa! Kika gärna in! :) / Olivia

[hej, jag har en fotoblogg ( malingphotography.wordpress.com) och har ett antal läsare i USA och Kanada, även några i Sverige.
Jag tar mycket natur bilder och nu på sommaren blir det många sommar bilder från Göteborgs skärgård ( där jag bor)

Titta gärna in på bloggen om du vill!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar