Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoalbum????

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu blir jag snart tokig!
Har tänkt smyga igång lite med fotografering vid sidan av mitt ordinarie arbete och kalkylerar således på priser. Iofs inga problem men var hittar man album??? Alltså sånna album som man hittar hos vilken porträttfotograf som helst, de verkar inte gå att uppbringa.

Mycket tacksam för hjälp eftersom jag redan har en del studenter som frågat om jag kan lösa fotografering med album åt dem.

Tack på förhand
Beatrice
 
Hej Beatrice!

I Sverige finns det ett företag som heter Davanti Foto AB... de har lite billigare alternativ på album. Annars finns det sagoe.no i Norge, som jag köper ifrån - har en hel del snygga album!

Lycka till!

/Karin
 
Ett förslag till

Jag handlar mina grejer från PeMi Tryck i Ryd (Småland). De ligger lite under Davantis priser och jag får grejerna fort.(Kan ju förstås bero på att jag inte bor så långt därifrån =).)
Davantis är också bra, jag använder deras till vissa arbeten. Men till de vanliga atelje jobben så blir det PeMi´s album och inlägg.
 
prova ring till dom å fråga
Gjorde en snabbkoll på gulasidorna

PeMi Tryck - Växjö
Tel. 0459-801 15
Värendsg. 7, 36010 RYD
 
Skulle kunna tänka mig att du behöver en firma för att köpa av dom! Men jag vet inte? Det är ju aldrig fel att fråga... de kanske gör ett undantag?

/Karin
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.