Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotoalbum/galleri på internet
- Trådstartare Marzocchi
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Har du XP kan du använda PHP baserade albumet från coppermine, se min hemsida www.bilderna.se album där. Man markerara bara bilderna i XP, den laddar du upp dem automatiskt via publicerafunktionen i XP och kan skala samtidigt
Kan du tänka dig att spendera nån enstaka 100 lapp är BreezeBrowsern ett kap. Se min andra hemsida www.roine.nu . Där e alla album gjorda med BB.
Roine
Har du XP kan du använda PHP baserade albumet från coppermine, se min hemsida www.bilderna.se album där. Man markerara bara bilderna i XP, den laddar du upp dem automatiskt via publicerafunktionen i XP och kan skala samtidigt
Kan du tänka dig att spendera nån enstaka 100 lapp är BreezeBrowsern ett kap. Se min andra hemsida www.roine.nu . Där e alla album gjorda med BB.
Roine
hakanv
Aktiv medlem
Marzocchi skrev:
Jag är på jakt efter ett program som gör om x antal bilder till ett album, som man sedan kan langa upp på internet.
Gratis eller billig programvara önskas. Får gärna se stilrent/snyggt ut också. Bildförminskning är inget obligatorium.
Prova gärna JAlbum som är gratis. Det är mycket lättanvänt och på svenska om du så vill. Det har massor med olika mallar som du kan använda dig av.
Här kan du hitta en sida som är tillverkad med JAlbum: http://www.fotosidan.se/clindh/d70/
Jag använder det gärna JAalbum själv, men dom sidorna är enbart för släkt och vänner, så dom kan jag tyvärr inte visa.
JAlbum hittar du här:
http://jalbum.net/
/Håkan
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Japp, Jalbum e klart bra den! Glömde den.
Roine
Japp, Jalbum e klart bra den! Glömde den.
Roine