avslutad140924
Avslutat medlemskap
Angående fotomässan, elima har jag lite funderingar som förstahandsbesökare och jag har läst tillräckligt med trådar som påvisar att det är dit man ska åka om man är i inköpstagen av ny utrustning eller bara prylkåt (får man skriva så) i allmännhet.
Jag ska införskaffa mig helt ny digital systemkamera utrustning bestående av allt från kamerahus och objektiv till stativ, filter, väskor, kläder etc. och en fråga är då om det kommer finnas försäljning på mässområdet och eventuellt finnas tillfälle att fynda? Brukar fotoföretagen passa på med speciella erbjudanden eller vill de bara visa upp sakerna så man kan åka hem och klicka på nätet som vanligt?
Dvs. är det ett bra tillfälle att ta med kreditkortet?
Sedan kanske detta är en dum fråga, men får man fotografera på mässan? Skulle underlätta ett annars lite selektivt minne
Hur brukar det vara, vad säger ni alla gamla mässrävar som varit med ett tag?
Tacksam för svar!
Jag ska införskaffa mig helt ny digital systemkamera utrustning bestående av allt från kamerahus och objektiv till stativ, filter, väskor, kläder etc. och en fråga är då om det kommer finnas försäljning på mässområdet och eventuellt finnas tillfälle att fynda? Brukar fotoföretagen passa på med speciella erbjudanden eller vill de bara visa upp sakerna så man kan åka hem och klicka på nätet som vanligt?
Dvs. är det ett bra tillfälle att ta med kreditkortet?
Sedan kanske detta är en dum fråga, men får man fotografera på mässan? Skulle underlätta ett annars lite selektivt minne
Hur brukar det vara, vad säger ni alla gamla mässrävar som varit med ett tag?
Tacksam för svar!