Annons

FOTO-utbildning hos Kulturama i Stockholm (Hammarby)

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kom in förra året men tackade nej på grund av kostnaden. Men har man råd tror jag att den är väldigt sjysst, de två lärare som jag fick komma på intervju hos var extremt trevliga iallafall och vi satt och snackade ganska länge. De verkar ha en väldigt bred och öppen syn på olika stilar och intressen inom foto, och som du skrev verkar utrustning och lokaler väldigt bra. Man får tillgång dygnet runt med eget passerkort om jag inte minns fel, vilket jag tycker är mycket viktigt.

Men, det finns lite gamla trådar här på forumet där folk som gått där har skrivit, jag läste en del då jag blivit antagen, så sök på forumet!

Om någon annan vet eller kan rekomendera nån annan utbildning så är ni väldigt välkommna!

Jag skulle helst vilja läsa en eller två terminer alltså 20-40 poäng, högskola som universitet kvittar. /Johan

emilsall skrev:
Jag kom in förra året men tackade nej på grund av kostnaden. Men har man råd tror jag att den är väldigt sjysst, de två lärare som jag fick komma på intervju hos var extremt trevliga iallafall och vi satt och snackade ganska länge. De verkar ha en väldigt bred och öppen syn på olika stilar och intressen inom foto, och som du skrev verkar utrustning och lokaler väldigt bra. Man får tillgång dygnet runt med eget passerkort om jag inte minns fel, vilket jag tycker är mycket viktigt.

Men, det finns lite gamla trådar här på forumet där folk som gått där har skrivit, jag läste en del då jag blivit antagen, så sök på forumet!
Låter bra! Vet du någon som har läst den utbildningen?

Oj, det fanns mer information än jag visste om den utbildningen här i forumet. Tack!

Det är du som gjort tumult.nu? (parantes)!

Senast ändrad:
Känner tyvärr ingen personligen, men vad bra att du hittade mer info på forumet!

(Och jo, parentesen stämmer, haha.)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar