Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto Tävling

Produkter
(logga in för att koppla)

ozki

Aktiv medlem
Hej allihopa!
Vad tycker ni om en fototävling på temat natur här på fotosidan. En tävling varje vecka där vinnaren bestämmer tema. Varje vecka så är det något natur tema, tex: fåglar, blommor, himmlar, bilder i trädgården mm. Man kan ju också ha mer restrikta teman som vitsippor när det är säsång för det, eller gräs. Jag vet inte. Helt fritt!
Jag fick denna idé från photosig som hade en liknande tävling.
Man skulle altså skicka sina bidrag (som länkar) hit så skulle "ledaren" för den veckan dömma vem som vann. Sedan får vinnaren hitta på ett nytt tema till nästa vecka och själv vara "ledare"

Vilka skulle vara intresserade?

MVH Oskar
 
Något liknande körs också på Fred Mirandas forum, fast inte bara för natur. Temat, liksom vinnaren av veckans, tema röstas fram av medlemmarna.

Veckans vinnare får antingen en PS-plugin eller abonnemang på bilduppladdningsfunktionen.

Jag tycker det vore kul med något liknande på FS - kanske tråden skulle passa bättre i forumet fotosidan.se?
 
Jo kanske det.. men man kan nog inte köra med priser.. vem skulle betala dem?
 
Gillar idén det låter kul!
Det går nog inte att köra med priser, men man kan köra så här att vinnarens bild synas någonstans på sidan och namnet på vinnaren.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.