Annons

Foto skrivare rulle

Produkter
(logga in för att koppla)

Znutt

Aktiv medlem
Hej
Min Canon A3+ skrivare ix6500 har slutat att fungera efter drygt 2 år. Har ej skrivit ut mycket. Verkar vara något fel på skrivarhuvudet. Kom bara plötsligt. Fungerade fint sista gången jag använde den. Men vid nästa uppstart funkade den ej. Pratade med MM och de sa att jag kunde lämna in den hos dem men ingen garanti att de kunde fixa den inom 3 års garantin......enligt konsumentköplagen. Är ju upp till mig att bevisa om de ej godkänner det.
Funderar på att köpa en ny Canon lite motvilligt. Har haft A4 skrivare från dem innan som jag är nöjd med. Tittar på efterföljaren ix6850. Dock skulle jag eventuellt vila skriva ut panorama bilder och då hade ju det varit önskvärt att skrivaren kunde skriva ut från rulle (banderoll) någon som vet en prisvärd skrivare som kan detta. skulle även fungera med A4 skrivare men helst A3
 
Den såg ju fin ut. Dock lite mer än vad jag har att lägga ut på en skrivare. Kanske kan hitta en beg.
 
Ja det är ju ett alternativ . Vill dock kunna skriva ut någon bild ibland. Känns jobbigt att skicka iväg och massor av frakt mm. När man har en riktigt bra bild man vill ha ett tag, brukar jag beställa den.

Någon som kör de billigare Epson
Verkar som epson har ett banner mode och kan skriva ut lite längre bilder. än Canon
Dessa kollar jag på
https://www.epson.se/products/comparison/20012,15975,13712
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.