Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto och miljö?
- Trådstartare RG
- Start datum
angelcom
Aktiv medlem
Några fler tips från höften:
1. Laddningsbara batterier i all utrustning där det är möjligt och lämpligt
2. Om man använder kemi: var noga med återvinning
3. Att som kund ställa miljökrav på åtrförsäljarna avseende emballage, energianvändning mm
4. Att som slutkund maila tillverkarna om realistiska miljökrav
5. Att om möjligt promenera eller ta allmäna kommunikationsmedel till fotoplatsen
Massa ordbajs, men det var kul att skriva lite.
Kul idé
3. Att som kund ställa miljökrav på åtrförsäljarna avseende emballage, energianvändning mm
4. Att som slutkund maila tillverkarna om realistiska miljökrav
5. Att om möjligt promenera eller ta allmäna kommunikationsmedel till fotoplatsen
Massa ordbajs, men det var kul att skriva lite.
Kul idé
RG
Avslutat medlemskap
De uppfyller jag iaf.angelcom skrev:
Några fler tips från höften:
kalibrera skärmen är väl annars en bra insats för miljön? Man behöver ju int slänga 3-4 bilder för varje bra.
RG
Avslutat medlemskap
Har jag haft sedan 1997. Men förra året skaffade jag en med överspänningsskydd. Miljövönligt att inte burken ryker vid åska.angelcom skrev:
Där sa du en sak till: All energi som används i datorer, skrivare osv. En huvudströmbrytare för allt?
GustafUggla
Aktiv medlem
Köra miljöbil, äta ekologiskt och närproducerat, källsortera, lågenergilampor, finns massor att göra.
lucem.ferre
Aktiv medlem
Fotografera fabriker/industrier när dom skitar ner. Fota skövling av regnskog och döda sjöar, fotografera utrotningshotade djur. Publicera bilderna och hindra våra och världens politiker och medborgare från att använda sina skygglappar.