Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto månad i Paris

Produkter
(logga in för att koppla)

bam

Aktiv medlem
Varannat års festival som sträcker sej in på det nya året , bra tillfälle att se Paris ur olika vinklar när man letar sej runt efter gallerier och museer. Se årets program i länken.

http://www.mep-fr.org/moisdelaphoto2006/fr/10-home/default.htm

PS. Missade ni K special om Père-Lachaise kyrkogården ? Repris på söndag.
Dokumentärfilmaren Heddy Honigmann är suverän på att låta människor tala till punkt !

( ser att jag hamnade i helt fel "forum" men ser ej om jag kan flytta inlägget själv ? )

Bilagor

• perelachaise2.jpg
    perelachaise2.jpg
    95.8 KB · Visningar: 247
Senast ändrad:
Var där förra gången och spenderade tre veckor i Nov 2004!
Måste verkligen rekomendera att åka till Paris den här tiden om man älskar storstäder och fotografering! Spännande ljus och stämningar samt foto-utställningar överallt tom utomhus!

Bilagor

• siluett-ny-271104-6501-40k.jpg
    siluett-ny-271104-6501-40k.jpg
    39.8 KB · Visningar: 168
Suverän tid att strosa runt med kameran på axeln under en hel dag och fotografera, spana in utställningar och hämta inspiration.

Varva ner mitt på dagen med en fransk omelett på något trevligt ställe som man sväljer ner med ett glas av årets skörd från Beaujolais som har festival samtidigt! Kan det bli bättre :)

Här är en bild från Montmartre den 24/11-04

Bilagor

• montmatr-trapp-241104-40k.jpg
    montmatr-trapp-241104-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 155
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar