Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

foto butiker usa

Produkter
(logga in för att koppla)

micke54

Medlem
hej ska resa till naples florida i december nu undrar jag om det finns någon som vet en bra foto affär i naples har kollat en del på nätet men hittar bara nätbutiker tacksam för tips


micke
 
ok tack det tål att tänkas på kan ju vara värt resan med tanke på vad det kostar att köpa utrustnig dä borta
 
Det låter som att du ska vara där ett tag och bo hos folk eller iaf. komma i kontakt via något jobb?

Hursomhelst kommer du att ha tillgång till en riktig hemmaadress. Då kan du beställa från B&H och slippa sales tax på 9%.
 
Jag letade efter ett Nikon 17-35 i Orlando
det fanns inte en enda vettig fotoaffär men
skumaffärer fanns det t.om. turistbyrån varnade mig för att gå in i en. Hittade en glugg i en affär men den kostade 4000kr mer än i New York, BH.Jag letade febrilt efter ett bra ställe men det finns inte i Orlando BH är mecka.
 
Nattfotograf skrev:
Jag letade efter ett Nikon 17-35 i Orlando
det fanns inte en enda vettig fotoaffär men
skumaffärer fanns det t.om. turistbyrån varnade mig för att gå in i en. Hittade en glugg i en affär men den kostade 4000kr mer än i New York, BH.Jag letade febrilt efter ett bra ställe men det finns inte i Orlando BH är mecka.

Nja, det finns flera bra affarer i Orlando, den basta ar nog Colonial Photo and Hobby, de har valdigt manga objektiv i lager. Harmon Photo ar en annan, inte lika manga gluggar i lager, men en hel del.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.