Annons

Fota sälar i Falkenberg

Produkter
(logga in för att koppla)

zosma

Aktiv medlem
Fota sälar i Falkenberg, eller halland var? Om jag googlar fotografera sälar och så fort jag lägger till ordet Falkenberg, så dom enda träffar jag får är döda sälar i Falkenberg. Men tycker det är konstigt om det inte finns några levande sälar i Falkenberg. Verkar lite konstigt, så länge man söker med fota sälar och inte använder ordet Falkenberg, så får man ju en del träffar, men om sökordet innehåller Falkenberg, så är det bara döda sälar.
Kanske trivs dom inte i Falkenberg, vad vet jag.

Levande sälar kan du fota på Hallands Väderö. Fast det ligger, trots namnet, inte i Halland utan i Skåne. I Falkenberg kan du möjligen fota levande laxar. :)

Denna fantastiska trådstart måste man föreviga!

Vad är det för fel med trådstart. Om du googlar själv så lär du se det. Och jag fotar hellre levande än döda sälar.

Sen helst vill jag fota nära Falkenberg, men det är klart att jag kan åka en bit om det inte är möjligt. Är fortfarande en nybörjare inom foto.

Jag har sett en hel del säl mellan Glommen och Varberg när jag fiskar havsöring, glommen ligger ju inte så långt ifrån Falkenberg.

Ja Glommen är nära, bara några få kilometer från var jag bor. Så där kunde man kanske åka en sväng och kolla.

Får göra det när man börjar må lite bättre. Har haft influensan i en vecka nu, den börjar väl släppa, men känns lite tungt fortfarande.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar