ANNONS
Annons

Fota PÅ Cyprien Vem Är Intresserad?

Produkter
(logga in för att koppla)

arkadia

Aktiv medlem
Hejsan alla!!

Jag tänker att organisera en liten vecka på Cyprus och blanda semester med fotokurser och växel mellan lokala fotografer och svenska fotografer?

Oktober är en bra månad, här är det kallt, där nere är det fortfarande vackert.

Jag har en vän som har sin egen fotostudio som kan förklara oss hur det går till hos dem, och vi kan även fota lite russka/grekiska modeller.

Innan jag fortsättar att organisera, vill jag se om det finns någon som är intresserad att följa med?

Hoppas mångaaaaaaa

Cornelia

Hallå... vilken underbar chans att få fotografera under helt andra premisser... jættekul!

Jag ær helt klart intresserad och hænger gærna med!

/Mats

Oj! Det låter hur kul som helst. Får se om jag kan sy ihop det med jobbet. Är klart intresserad.
Har varit mycket i Grekland men aldrig Cypern..

BRA BRA BRA

OK, Killar!! Jag skar försätta att organisera det hela och jag återkommer med lite priser och så, så snart jag vet. Jag försöker att hålla kostnader så lågt som jag kan.

Det skulle vara roligt att få tillsammans ca. 10 personer.

En trevlig Pingst Dag till alla!!

Cornelia

Hej svejs! :)

Inte för att stressa men jag e lite nyfiken bara hur det går... :p

Mvh Mats

ORGANISATION

Hej alla!!

Jag håller på att organisera det hela.
Jag väntar på svar från min fotograf vän på Cyprien för att få lite mera koll vad det kan kostar och jag ska kolla flygpriser nästa vecka.

Så håll kvar...jag återkommer så snart jag har priser för allt.

Kul att ni tycker det som en spännande idé.

Ha en trevlig helg alla

Hej,

jag vet inte än, det beror på flygpriser, men då Cypern är ganska lite och man kan åka 2 timmar för att komma fram till ett ställe, så är det ganska ok. Jag måste kolla hotell nära min kompis fotograf, så att vi har en bra guide med oss.

Ciao

Cornelia

CYPRUS 2005

Hej allihoppa,

nu har jag fått besked från Cyprus att dem är intresserad att ta emot en liten grupp svenska fotografer och visa oss runt och. Jag kommer att organisera med en kompis modellfotograferingar på strand och ute i naturen. Vi får chansen att träffa andra fotografer på plats och snaka om foto.

Nu är det så att jag organisera det för första gången och jag skulle vilja ber någon som är intresserad att hjälpa mig lite gran.

Vi tittar just nu vart vi ska bo (lägenhet eller vandrarhem) det beror på hur många vi är.
Flyg och hotell betalar var för sig, jag kommer att ta ut en liten avgift för modellerna/studio/hjälp/organisation osv., vet ej hur mycket.

Anmäl er intresse.

Period ska vara slutet av october/början november när det är mörkt och grå här!

Ciao ciao

Cornelia

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar