Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota i Helsingborg den 23/10

Produkter
(logga in för att koppla)

RolandM

Aktiv medlem
Jag funderar på att ta en sväng till Helsingborg nu på lördag och bese staden och dess puls. Finnns det tips på aktiviteter spontana eller ospontana för en utsocknes i byn med en silvergänsande kamera, som förutom törstar efter skojga motiv även är lätt fikasugen under förmiddagen?

Jag har pinsamt dålig koll på vad som händer här i stan (vet bara att jag själv är ledig hela veckan :) men du verkar ju vara en flexibel fotograf som kan tänka dig att fota lite olika saker... Hoppas någon med bättre koll kan hjälpa dig (Jesper Ekvall, ho ho??) Jag kan dock bidra med foto- och fikasällskap.

Låter som en utmärkt idé. Funmderar på om Magus Stenbock kan vara en bra mötesplats vid niotiden eller så?

Passar mig finfint. Får väl se om några andra Helsingborgare dyker upp (nu kanske vi skulle haft det där Skåne-forumet?).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar