Kent Helgesson
Aktiv medlem
Forumvärdar kan tydligen agera hur som helst utan att bli ifrågasatta.
Skall det vara så?
Skall det vara så?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Redaktionen kan radera inlägg och bilder utan att meddela detta
Inlägg och bilder som inte följer dessa enkla regler kan raderas, utan vidare kommentar från redaktionen.
Skall det vara så?
Du sköter ditt jobb på ett utmärkt sätt Afe, jag har sett hur det kan bli på andra sidor som saknar moderator eller inte har en engagerad sådan.
God Jul!
Skall det vara så?
Kent, du har aldrig funderat om ditt eget agerande möjligen kan spela någon roll i sammanhanget?
Anders har den sjukt otacksamma uppgiften att försöka se till så att det är lite ordning i forumen och deltagare faktiskt någorlunda följer forumreglerna. Inte lätt med den samling anarkistiska debattörer vi har här på FS
God jul på er allesammans!
Skall det vara så?
FS:an är det i särklass sämst modererade forumet som jag känner till, och då är jag ändå medlem på många olika fotoforum!
Redaktionen kan radera inlägg och bilder utan att meddela detta
Inlägg och bilder som inte följer dessa enkla regler kan raderas, utan vidare kommentar från redaktionen.
Om man är helt ute och cyklar i förhållande till FS:ans forumregler, ska man givetvis få ta konsekvenserna av det!
Problemet med FS:ans forumvärd är att han helt godtyckligt modererar utifrån sina egna föreställningar om vad som är rätt eller fel. Hur många inlägg har han inte raderat helt i onödan! Dessutom har han en tendens att lägga sig i och börja argumentera på ett sätt som en forumvärd definitivt borde avhålla sig ifrån.
Tyvärr är han uppbackad av FS:ans redaktion, som dessvärre också agerar utifrån egna preferenser, helt utan koppling till gällande forumregler, där redaktören istället ägnar sig åt att förlöjliga medlemmar som inte tycker som han.
FS:an är det i särklass sämst modererade forumet som jag känner till, och då är jag ändå medlem på många olika fotoforum!