Annons

forum layouten

Produkter
(logga in för att koppla)

light

Aktiv medlem
För kanske ett år sen så ändrades layoten i forumdiskussionerna. Det innebar att jag inte längre kunde se all text. En del av texten försvann ut i högermarginalen så att säga.

Det här problemet dyker upp för mig eftersom jag i Firefox kör med minsta teckensnittstorlek satt till 18 eftersom jag inte ser så bra. Och jag märker att jag måste gå ner till teckensnittstorlek 14 för att ALL text ska synas. Men jag vill ju inte hålla på och ändra teckenstorlek varje gång jag ska in på fotosidan.se.

Det här gör att jag för varje gång jag ska in på fotosidan.se så öppnar jag istället IE. För där har jag rätt teckensnittstorlek. Men man är lite trött på detta ständiga "problem".

Kunde ni inte ordna så att det obehindrat går att ta del av forumdiskussionerna även om man kör med t.ex. teckensnittstorlek 18 i Firefox? Det funkade ju utmärkt förut.

light skrev:
Tack för tips, men tyvärr hjälper inte det mig eftersom jag i inställningarna satt minsta teckenstorlek till 18. (Jag behöver ha minst 18.)

start menyn>allaprogram>Tillbehör>hjälpmedel>skärmförstöraren

Robin Gyllander skrev:
start menyn>allaprogram>Tillbehör>hjälpmedel>skärmförstöraren

Först trodde jag du menade att jag skulle avreagera mig genom att se till så att skärmen förstördes, men förstod ju att det var en felstavning, ska vara skärmförstoraren :)

Men tack för ännu ett tips! (dock hjälper det inte mig)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto