Annons

Focus lyfter fram Pentax

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoZ

Aktiv medlem
Focus Trading lyfter fram Pentax på nyhetssidan och ger bra exponering (ursäkta min dåliga humor) för K-m. Även W60 puffas det för. Informationen är på svenska.
www.focustrading.se

I Photokina-bloggen här på Fotosidan står det att Pentax tack vare Focus Trading kan komma att bli mer synliga på stora kedjor som Siba, OnOff m fl då dessa är återförsäljare för Focus Trading.

Vi får väl se hur hösten blir, men nog tror jag att K-m kan lyckas som ett instegsalternativ. (även det inte är min personliga drömkamera precis :) ).

Verkar ju faktiskt rätt lovande. K-m är väl inte heller min drömkamera, men jag tror att det är den typ av kameror som Siba och OnOff klarar av att sälja.

Fokustrading

ska även sälja Sony verkar det som, har inte sett nan Fokusman vid Pentaxmontern, men USA-chefen sag jag...

Jo, K-n blir nog Pentax storsäljare gissar jag.

ska även sälja Sony verkar det som, har inte sett nan Fokusman vid Pentaxmontern, men USA-chefen sag jag...

Chefen för Focus var iaf där och höll en K-m i handen när Kamera & Bild filmade honom. :) Han kanske var på toa när du var där? :)
Eller så gömde de sig bakom disken. "Här kommer Bo, huka er grabbar nu laddar han om" fast just det, man kör ju inte film längre. "huka er grabbar nu byter han minneskort" låter inte lika roligt... hm...
Haha.

Pentaxmontern är stor(100-200 kvadratmeter) men det mesta är för internt bruk, allmänhetens omrade är bara pa ca 30kvadratmeter.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar