Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Flytta bilder mln album

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Laddar alltid upp nya bildertill ett album jag kallar Nya bilder. Då och då flyttar jag sen dessa till de album de egentligen hör hemma i. Med den nya utformningen av albumvisningen ser jag inte hur jag ska göra?
Ofta flyttar jag då många bilder, kanske vill jag välja tio bilder till ett album, femton till ett annat och så vidare. Helst vill jag alltså kunna flytta flera bilder samtidigt. Just nu kan jag inte flytta en enstaka bild ens
.
Tacksam för synpunkter

Vad menar du med nya albumvisningen? Den är inte speciell ny.

Du kan markera bilder mha kryssrutan, sedan välja "Flytta markerade bilder" till ett album du väljer.

Bilagor

• Screen Shot 2014-10-16 at 23.09.18.png
    Screen Shot 2014-10-16 at 23.09.18.png
    92.7 KB · Visningar: 34

Du kan markera bilder mha kryssrutan, sedan välja "Flytta markerade bilder" till ett album du väljer.

Hur kommer jag till det här uppslaget nu? Det använde jag tidigare, nu hamnar jag bara i albumsidorna med de tätpackade bilderna, där finns ingenstans att klicka i. Har försökt komma till din albumvisning men har tydligen glömt hur jag kommer dit

Hej igen Christer, jag gick in via Min sida/ Bilder/ Album istället för Min sida/ Mina bilder/ Album

Tack för att du frågade!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar