Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Flerårsfilofaxer? Eller vart köper man för 2009?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag borde ju inte vara ensam här om att ha det behovet och kanske någon här rentav vet vart man hittar bra kalendrar för åtminstone 2009 redan nu.

Kalendern/Filofaxen jag söker ska vara stabil, innehålla minst tre rader till varje timme och ha lite utrymme för anteckningar utanför tiderna.

Någon?

Photosession skrev:
Bokhandeln borde vara ett ställe som kan erbjuda vad du söker.
Lycka till.

Leif
Inte den som jag tyckte borde ha här tyvärr. Det är kollat och han sade att de inte brukar få in för nästa år förrän typ halva detta året gått.. Men jag får satsa på att kolla i stan i stället ifall ingen här har tips om något på nätet, vilket vore smidigast.

Lotta,

Hyr en extern exchangeserver (fr. 100sek/mån), köp en mobiltelefon med möjlighet till ms exchange synkning.

Då får du kalender, mail, anteckningar samt kontakter synkat till telefonen/datorn och vice verca. + webbaserad inloggning...

Jag har kört detta i tre år på jobbet, och det funkar kanon! Å backup har du hela tiden, tappar du bort telefonen/datorn så skaffar du en ny och synkar igen mot servern och är på banan igen.

Men jag antar att du vill ha en kalender =)
Bara ett litet tips...

Mvh // Martin

Jo, jag kör synk mellan dator/mobil nu men det är rätt jobbigt att både prata i telefon och kolla kalendern i den på samma gång när man är ute har jag upptäckt (tillhör kategorin som gillar telefonen tryckt mot örat.)

Så visst, jag vill absolut ha en med papper som går att använda riktig penna att skriva med i;)

lottawe skrev:
(tillhör kategorin som gillar telefonen tryckt mot örat.)

VA! Blåtands headset måste du ha =) annars är det värdelöst.

Man skall inte förväxla detta med någon form av manuell synkning! Med en exchangeserver så sker allt automatiskt över GPRS alt. 3G.

Nu släpper vi detta =) Återgå till papperskalender disk.!

Ha det // Martin

Det finns en variant där man kan köpa för 3 eller 5 år i taget. De borde finnas på t.ex. Åhlens. Fast det är kanske inte en sån du vill ha?

lottawe skrev:
Jag borde ju inte vara ensam här om att ha det behovet och kanske någon här rentav vet vart man hittar bra kalendrar för åtminstone 2009 redan nu.

Kalendern/Filofaxen jag söker ska vara stabil, innehålla minst tre rader till varje timme och ha lite utrymme för anteckningar utanför tiderna.

Någon?

Renovera och märk om en från 1998. Året ser likadant ut.

/ E

Tack

Perfekt, Hasse Leif m.fl dög ju bra i stället för tandläkare:)

och Martin.. Jag looovar att det finns mycket snyggare utsmyckningar än öronsnäckor till öron. I andra butiker än såna med teknikprylar alltså;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar