clay86
Aktiv medlem
Jag är sugen på att införskaffa mig ett Fish eye till vintern inför skidresan och för framtida bruk men många Fish Eye saknar ju AF vilket jag aldrig fotat utan egentligen. Om jag vill fota skidåkare i luften så känns det som jag kommer att behöva ett AF men samtidigt har jag fått en uppfattning om att skärpedjupet är ganska stort så det kanske inte blir så lidande ändå?
Kommer jag att behöva AF och har någon nått bra Fish Eye att rekomendera som inte är för dyrt (är student). Såg att Cyberphoto igår hade rea på Samyang MF 8/3,5 som verkar helt ok, men saknade pengar igår.
Vill gärna ha tips på bra fish eye och kanske gärna lite tips vad man bör tänka på vid fotografering med ett.
Kommer jag att behöva AF och har någon nått bra Fish Eye att rekomendera som inte är för dyrt (är student). Såg att Cyberphoto igår hade rea på Samyang MF 8/3,5 som verkar helt ok, men saknade pengar igår.
Vill gärna ha tips på bra fish eye och kanske gärna lite tips vad man bör tänka på vid fotografering med ett.