Advertisement

Annons

Firmware 1.01 K-5

Produkter
(logga in för att koppla)
Den enda lilla buggen jag hittat fanns även i den nya firmwaran. Nu får jag bemöda mig gå in på PF och rapportera den.....

Du menar bildrotering vid visning eller har du nån mer? Det funkar på K7 men inte på K5. Det funkar inte på Kx heller.

//Lars

Du menar bildrotering vid visning eller har du nån mer? Det funkar på K7 men inte på K5. Det funkar inte på Kx heller.

//Lars

Nej, det lär vara en feature, inte en bugg. Mitt problem handlar om användandet av Fx-knappen till bracketing. Funkar utmärkt så länge man inte byter inställningar, men vrid lite på programväljaren, och fösök sedan stänga av det....går bara via menyn.

Nej, det lär vara en feature, inte en bugg. Mitt problem handlar om användandet av Fx-knappen till bracketing. Funkar utmärkt så länge man inte byter inställningar, men vrid lite på programväljaren, och fösök sedan stänga av det....går bara via menyn.

Såg ditt inlägg på PentaxForums om detta och har efter det pillat lite själv... Kan inte återskapa buggen du pratar om. Jag kan stänga av bracketing med FX-knappen efter att ha vridit på programväljaren.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar