Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Firmware 1.01 K-5
- Trådstartare lunma
- Start datum
melanderhenrik
Aktiv medlem
Med mitt "gamla" 15mb/s kort så klarade jag av att ta 24 DNG-RAW filer innan det blev något uppehåll i fotandet
quarc
Aktiv medlem
Du menar bildrotering vid visning eller har du nån mer? Det funkar på K7 men inte på K5. Det funkar inte på Kx heller.
//Lars
Nej, det lär vara en feature, inte en bugg. Mitt problem handlar om användandet av Fx-knappen till bracketing. Funkar utmärkt så länge man inte byter inställningar, men vrid lite på programväljaren, och fösök sedan stänga av det....går bara via menyn.
Didgeridoohan
Aktiv medlem
Nej, det lär vara en feature, inte en bugg. Mitt problem handlar om användandet av Fx-knappen till bracketing. Funkar utmärkt så länge man inte byter inställningar, men vrid lite på programväljaren, och fösök sedan stänga av det....går bara via menyn.
Såg ditt inlägg på PentaxForums om detta och har efter det pillat lite själv... Kan inte återskapa buggen du pratar om. Jag kan stänga av bracketing med FX-knappen efter att ha vridit på programväljaren.
quarc
Aktiv medlem
Såg ditt inlägg på PentaxForums om detta och har efter det pillat lite själv... Kan inte återskapa buggen du pratar om. Jag kan stänga av bracketing med FX-knappen efter att ha vridit på programväljaren.
OK, för mig ser det bara ut så, trycker jag på avtryckaren så tar kameran 3 bilder.