Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Finns det en Japan version av alpha 700?
- Trådstartare Trued
- Start datum
wsaar
Aktiv medlem
Sök lite på Dyxum.com , stora Sony/Minolta-sajten. Tror jag sett folk nämna att japanversionen har greppsensor som US-versionen.
Låt försäljaren ställa om språket till Engelska i kameran för det kan vara svårt att hitta valet sedan Även texter som ISO och sånt på kamerans utsida kanske är på japanska? (säljs iofs ibland exportversioner på engelska där borta). Har för mig att jag sett en PAL/NTSC-switch i menyn på A700.
Låt försäljaren ställa om språket till Engelska i kameran för det kan vara svårt att hitta valet sedan Även texter som ISO och sånt på kamerans utsida kanske är på japanska? (säljs iofs ibland exportversioner på engelska där borta). Har för mig att jag sett en PAL/NTSC-switch i menyn på A700.
DanielSand
Aktiv medlem
Jag fick min från DigitalRev (Hong Kong) igår kväll. Menyerna är på engelska såvida du inte vill ha spanska, portugisiska eller en rad asiatiska språk. Manualen är även den på engelska. Har skymtat att man kan välja mellan PAL/NTSC i menyerna.
Tror inte att det ska vara någon fara. Enda är väl att du inte får menyer/manual på svenska och att du behöver en ny sladd till laddaren.
Tror inte att det ska vara någon fara. Enda är väl att du inte får menyer/manual på svenska och att du behöver en ny sladd till laddaren.
Flaggskepp
Aktiv medlem
DanielSand skrev:
du behöver en ny sladd till laddaren.
Jo jag märkte det också..
Men sladden till D5D-laddaren passade ju.. men den dagen D5D:an säljes blir det bökigt
ondjultomte
Aktiv medlem
Flaggskepp skrev:
Jo jag märkte det också..
Men sladden till D5D-laddaren passade ju.. men den dagen D5D:an säljes blir det bökigt
jag hade samma problem, men köpte en ny elkontakt för 15 kronor och skarvade sladden.
Flaggskepp
Aktiv medlem
ondjultomte skrev:
jag hade samma problem, men köpte en ny elkontakt för 15 kronor och skarvade sladden.
Det ska nog jag också klara av, jag är ju elektriker
Men jag går inte runt med en stickpropp i fickan hela dagarna för det tyvärr
ondjultomte
Aktiv medlem
Flaggskepp skrev:
Det ska nog jag också klara av, jag är ju elektriker
Men jag går inte runt med en stickpropp i fickan hela dagarna för det tyvärr
Jag måste dock köpa en "sockerbit" och skarva lite snyggare. Nuvarande lösningen gjorde jag med lödkolv och stora mängder målartejp
Flaggskepp
Aktiv medlem
ondjultomte skrev:
Jag måste dock köpa en "sockerbit" och skarva lite snyggare. Nuvarande lösningen gjorde jag med lödkolv och stora mängder målartejp
Men..? Hade det inte varit smidigare med en sån här?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=22475128
Lödkolv.. jisses
DanielSand
Aktiv medlem
ondjultomte skrev:
Är man inte snål av sig så kan man ju köpa en sladd som passar för 39:- på Siba, så slipper man hålla på och skarva. Finns säkerligen billigare på annat håll också.
Fribbe
Aktiv medlem
DanielSand skrev:
Är man inte snål av sig så kan man ju köpa en sladd som passar för 39:- på Siba, så slipper man hålla på och skarva. Finns säkerligen billigare på annat håll också.
Är man snål så kan man spara 10 kr med denna från Clas Ohlson:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=21957267
Flaggskepp
Aktiv medlem
Fribbe skrev:
Är man snål så kan man spara 10 kr med denna från Clas Ohlson:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=21957267
Nämen! Visste inte att det gick att köpa sådana lösa