Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Filmredigerings-burk(8k-10k)hjälp

Produkter
(logga in för att koppla)

mkarlsson

Aktiv medlem
Tjabba tjena hallå, jag skulle behöva lite expert hjälp med inköp av ny dator.
Den skall användas till film(hd)/foto redigering.

Så frågan är vad behöver jag, ska man köpa en färdig burk?
Eller köpa allt i delar o montera ihop själv?

Var är bäst att handla?

Detta är något jag kollat på
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=638022
vad säger ni om den?

eller kan man lyckas bättre & kanske billigare om man plockar ihop delar löst?

mvh.

Pristak 8-10k

Mvh.
 
Bygga själv är ju alltid bäst. Och vill du ha det så billigt så möjligt så skulle jag först kolla ut vilka delar du ska ha och sedan kolla på vilken sida varje del är billigast. Tar dock lite tid men man kan alltid spara någon extra hundralapp på det sättet :p De stora ställena att handla är väll typ inet och proshop .
 
Bygga själv är ju alltid bäst. Och vill du ha det så billigt så möjligt så skulle jag först kolla ut vilka delar du ska ha och sedan kolla på vilken sida varje del är billigast. Tar dock lite tid men man kan alltid spara någon extra hundralapp på det sättet :p De stora ställena att handla är väll typ inet och proshop .

Tänkte nästan detta, grejen är att jag har dålig koll på vilka delar som är bäst o vad som lirar bra ihop & hur kraftfullt av allt jag behöver.. :/

Skruva ihop de är inget problem, men välja ut är desto svårare

Mvh..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.