Annons

FFF = Före frukost foto 25/6 06:30-09:00

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:


Tänker låta mig inspireras av ljuset imorgon Ons genom en promenad med kameran från Medis till City genom gamla stan och avsluta med frukost på Mcdonalds vid 9 tiden!

Samling Medis 06:30 om det är någon som kommer loss!

//Marcus
0708 777895
 
Du är inte klok, mackan.

Om någon kan tänka sig att fortsätta fota efter 9.00 kan jag möte upp vid MacDonalds för frukost. I annat fall blir det en ny tråd för en sväng framåt lunch.
 
Puh, Helt ensam blir jag iaf inte! Det kommer med ett par fotointresserade tjejer för omväxlings skull som jag träffade på en Piratfest :)
 

Bilagor

  • 4079-snygga-pirater-kv-50k.jpg
    4079-snygga-pirater-kv-50k.jpg
    50 KB · Visningar: 390
Jag kan vara med, fast jag måste börja jobba exakt klockan 9 vid centralen. Så det blir perfekt att avsluta där.
 
VA?! Är det sant? Klart man ser att bilden är photoshoppad (eller så är det nån konstig glugg som hon fått dit) ^^ Samt att det inte kommer vara varken tjejer eller pirater med på vandringen. Hade varit jobbigt att ha en gojja pickandes efter linsen eller konstant höra YARR!
 
Bra Bernhard! Vi kan ju tidigarelägga frukosten till 08:30 Så vi får något i oss innan arbetsdagen tar fart! Stämmer av med tjejerna också :)
 

Bilagor

  • 4080-snygga-pirater-kv-50k.jpg
    4080-snygga-pirater-kv-50k.jpg
    47.6 KB · Visningar: 365
Gott då spikar vi det hoppas vi får lite schyst ljus också!

Föresten, Dom här tjejerna ville hänga med också och jag sa att det var OK :)
 

Bilagor

  • 4053-pirat-trio-50k.jpg
    4053-pirat-trio-50k.jpg
    49.1 KB · Visningar: 334
Det är lugnt. Jag tar med mig dom här två brudarna. Nästan som pirater!
 

Bilagor

  • img_3486.jpg
    img_3486.jpg
    55.8 KB · Visningar: 318
Jag tar tåget som går ifrån Solna vid 06:03, framme vid Södra station 06:15 och borde vara framme runt 06:20-06:30. ^^
 
Perfekt! Ser fram mot en tidig moronprommis!
 

Bilagor

  • 4961-know-your-rights-kv-50k.jpg
    4961-know-your-rights-kv-50k.jpg
    48.9 KB · Visningar: 275
Mackan - är tanken att du går hem och knyter dig efter frukosten eller hänger du på ett tag till om jag dyker upp?
 
insåg precis det, jobbigt det blev :/
fick det till FFFF, Före Frukost Foto Fredag, ett f för mycket.
 
mackan skrev:
Jimmy, Jag kör gärna på ett par timmar till! Kommer du till frukosten då?
- Nja, nu har jag bokat in lunchen och frammåt. Tror inte jag pallar det om jag ska börja redan kl. nio.

Fast du hinner ju vila och komma ut igen till nästa vända!
 
Tack för i morse gubbs, Det var ju riktigt fint lite kallt i luften men schyst! Det lär ju bli ett till FFF inom kort!

//M
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.