nonno
Aktiv medlem
Kan du förklara lite mer om det här felet; jag har kollat och tycker den verkar funka men kollar npg på fel sak/sätt - vad blir fel alltså?
Hej Christer!
Nu har jag tid att förklara lite bättre den funktion som inte fungerar så bra efter uppgraderingen av sajten.
På "Min sida" under rubriken "Summering" finns två länkar till sidor som visar alla mottagna respektive givna kommentarer.
När jag klickar t ex på länken "fått X kommentarer och X röster på bilder" får jag upp en lista med de 30 senast mottagna kommentarerna på mina bilder. Efter namnet på varje kommentarsgivare finns länken [se alla] som ska visa alla kommentarer jag fått från den personen. Om jag befinner mig på sida 1 i listan av mottagna kommentarer så fungerar det helt normalt, men om jag däremot bläddrar vidare till någon av de andra sidorna så fungerar det inte längre. Då får jag upp en mer eller mindre blank sida utan några kommentarer.
Jag tror att detta beror på variabeln "skip=" som finns med i länken. För om jag bläddrar t ex till sidan 2 så står det "skip=30" i länken, och det innebär väl att de 30 första kommentarerna från den specifika personen hoppas över?
Jag skulle önska att länken/funktionen [se alla] faktiskt fungerar fullt ut och visar precis alla givna kontra mottagna kommentarer. Är det här något som kan rättas till?
Vänligen
Nonno