Annons

Favoritbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen gott folk!
Jag vet, jag skulle ha kommenterat ALLA bilder som jag lagt i min favorithög.....men det blir sen när jag blir pensionär eller så...:)
Det jag kan tycka är svårt och borde finnas eller finns det redan kanske?
En markering så jag er vilka av mina favoritbilder jag redan kommenterat.
Måste jag klicka på alla mina favoriter från början till slut för att se vilka jag kommenterat och det är inte lätt att hitta om det är bilder med massor av kommentarer.
Kunde man inte ordna så att man snabbare såg att man redan kommenterat och betygsatt bilden?
Jag ska bättra mig och försöka kommentera med en gång, men jag blev så glad i att hitta så vackra bilder så jag bara körde på....:)
Nu har jag nästan 2800 bilder där och då kommer nästa fråga:
Hur gör jag om jag skulle vilja radera en del från min favorithög utan att göra fotografen ledsen?
Jag menar, jag kanske borde rensa lite och ta bort en del....men hur gör jag för att inte såra någon?
Måste jag skriva till var och en att förlåt men jag vill inte ha din bild som favorit mera.....det blir ju trist, för så är det ju inte utan jag skulle vilja ha massor av vackra bilder men det blir för mycket nu.
Mvh Eva

Hej igen gott folk!
Jag vet, jag skulle ha kommenterat ALLA bilder som jag lagt i min favorithög.....men det blir sen när jag blir pensionär eller så...:)
Måste jag klicka på alla mina favoriter från början till slut för att se vilka jag kommenterat och det är inte lätt att hitta om det är bilder med massor av kommentarer.
Kunde man inte ordna så att man snabbare såg att man redan kommenterat och betygsatt bilden?
Jag ska bättra mig och försöka kommentera med en gång, men jag blev så glad i att hitta så vackra bilder så jag bara körde på....:)
Hur gör jag om jag skulle vilja radera en del från min favorithög utan att göra fotografen ledsen?
Jag menar, jag kanske borde rensa lite och ta bort en del....men hur gör jag för att inte såra någon?
Måste jag skriva till var och en att förlåt men jag vill inte ha din bild som favorit mera.....det blir ju trist, för så är det ju inte utan jag skulle vilja ha massor av vackra bilder men det blir för mycket nu.
Mvh Eva
Tvivlar på att någon har särskilt stor glädje av en kommentar om 13 - 14 år. :)

Hej igen gott folk!
Mvh Eva

Radera dom bara. Skriv en generell kommentar i din presentation om saken, och behåll den kommentaren där så länge det känns relevant. Att ha blivit vald som favorit i sig är ju glädjande. Tycker inte du behöver känna dåligt samvete för utebliven kommentar, eller om du raderar favoriter på tex detta vis.

Du kan nog bara radera de favoriter som du inte längre vill ha kvar. Det är nog ingen som räknar med eller tror att en bild som blivit vald till favorit av någon - alltid ska vara det.

Du kan nog bara radera de favoriter som du inte längre vill ha kvar. Det är nog ingen som räknar med eller tror att en bild som blivit vald till favorit av någon - alltid ska vara det.

Tack det var nog ett bra svar tror jag...:)
Nä det är för många som tar så vackra bilder, jag kan ju inte ha tusentals sparade, får nog sålla en del.
Mvh Eva

Tack det var nog ett bra svar tror jag...:)
Nä det är för många som tar så vackra bilder, jag kan ju inte ha tusentals sparade, får nog sålla en del.
Mvh Eva
Jag gick in på din profilsida och läste vad du skrivit där. Jag föreslår att du raderar det avsnittet som handlar om att du ska återkomma med kommentarer på favoritbilderna. Därmed finns heller inga utfästelser eller löften om något. :)

Sen kan det bli ett tufft jobb att välja vilka du ska spara - det är en ansenlig mängd med favoritbilder du skrapat ihop. :D

Vänligen
Nonno

Jag gick in på din profilsida och läste vad du skrivit där. Jag föreslår att du raderar det avsnittet som handlar om att du ska återkomma med kommentarer på favoritbilderna. Därmed finns heller inga utfästelser eller löften om något. :)

Sen kan det bli ett tufft jobb att välja vilka du ska spara - det är en ansenlig mängd med favoritbilder du skrapat ihop. :D

Vänligen
Nonno

Haha, ja jag säger ju det, jag drunknar i vackra solnedgångsbilder ju....:)
Men vad ska man göra?
Jo det blir tufft att välja där...bara det är ju ett himla jobb....
Mvh Eva

Haha, ja jag säger ju det, jag drunknar i vackra solnedgångsbilder ju....:)
Men vad ska man göra?
Jo det blir tufft att välja där...bara det är ju ett himla jobb....
Mvh Eva

Vore jag i samma läge, skulle jag radera allihop och börja om från början.
Samt radera det där avsnittet på profilsidan där du för ett resonemang om favoritbilder.
Fast det är ju jag det. ;-)
/Nonno

Vore jag i samma läge, skulle jag radera allihop och börja om från början.
Samt radera det där avsnittet på profilsidan där du för ett resonemang om favoritbilder.
Fast det är ju jag det. ;-)
/Nonno

Nja, jag har nu påbörjat en radering från slutet.... och jag undrar varför det på vissa bilder står så här: Du har ej rättighet att utföra detta
Det jag inte kan göra är att förstora bilden och jag undrar varför har jag inte rätt och göra det???
Mvh Eva

Ja nu raderar jag rejält i min favorithög och jag ber er alla om ursäkt som jag lagt där och nu tar bort.
Det är omöjligt att ha så många favoriter så nu blir det mycket svårt att hamna i min favoritlista.
Endast ett fåtal utvalda bilder hamnar där.
Jag har raderat 10 sidor och från början hade jag väl en 26 sidor och det ska ner lite till.
Så förlåt alla ni som blivit så glada och skrivit i min gästbok, bli nu inte ledsna för ni har fina bilder ändå....:)
Mvh Eva

Ja nu raderar jag rejält i min favorithög och jag ber er alla om ursäkt som jag lagt där och nu tar bort.
Det är omöjligt att ha så många favoriter så nu blir det mycket svårt att hamna i min favoritlista.
Endast ett fåtal utvalda bilder hamnar där.
Jag har raderat 10 sidor och från början hade jag väl en 26 sidor och det ska ner lite till.
Så förlåt alla ni som blivit så glada och skrivit i min gästbok, bli nu inte ledsna för ni har fina bilder ändå....:)
Mvh Eva

Jag gissar på att du inte kan räkna med att du når de du önskar via forumtråden med ditt senaste inlägg. Eftersom du verkar vara seriöst angelägen om att nå ut till de "drabbade", ska du nog skriva ovanstående text på din profilsida. Fast jag kan ju ha fel förstås, det är ju bara en gissning.
Förmodligen lägger jag mig också i på ett sätt som jag inte borde, men du verkar så bedrövad över läget...

Jag gissar på att du inte kan räkna med att du når de du önskar via forumtråden med ditt senaste inlägg. Eftersom du verkar vara seriöst angelägen om att nå ut till de "drabbade", ska du nog skriva ovanstående text på din profilsida. Fast jag kan ju ha fel förstås, det är ju bara en gissning.
Förmodligen lägger jag mig också i på ett sätt som jag inte borde, men du verkar så bedrövad över läget...

Ja jag känner mig så bedrövad för att många har skrivit och blivit så glada över att jag lagt deras bilder i favorithögen, jag känner mig så "skyldig". Jag kan ju inte skriva till alla så du har nog rätt i att jag ska lägga en rad om detta på min profilsida också. Jag känner det inte alls som om du lägger dig i, jag är tacksam för dina åsikter....:)
Mvh Eva

Folk bör ha tillräckligt med självinsikt för att inte ta illa upp när deras "favoritbild" är bortaget. Och har de inte det, då är det knappast ditt problem, eller hur? Radera på du. :)

Folk bör ha tillräckligt med självinsikt för att inte ta illa upp när deras "favoritbild" är bortaget. Och har de inte det, då är det knappast ditt problem, eller hur? Radera på du. :)

Tack Cango, och nonno, nu känner jag mig lite mindre "skyldig" men jag skriver ändå en rad i min profil om detta....:)
Mvh Eva

Skapa en ny användare med namn indianturbo1 och börja om på noll med favoritbilder ;-)

Nej nej då kanske jag inte hittar de vackra bilder jag har där nu....:) jag håller på och raderar och har nu raderat rejält och det går rätt bra nu, känner mig inte så himla skyldig nu faktiskt...:)
Mvh Eva

Du har många motiv som påminner om varandra. :)
Vilket jobb att rensa, men du har iofs jobbat på duktigt sedan du startade denna tråd.
Lycka till med det fortsatta urvalet av favoriter.
/Nonno

Du har många motiv som påminner om varandra. :)
Vilket jobb att rensa, men du har iofs jobbat på duktigt sedan du startade denna tråd.
Lycka till med det fortsatta urvalet av favoriter.
/Nonno

Ja jag vet, försöker att inte ha med så många liknande....men som du säger har jobbat på rätt duktigt nu...:) Och det är ett roligt arbete också att radera men lite svårt ibland...:)
Jag har börjat radera från sista sidan så från början har jag inte raderat ännu.
Mvh Eva

Förresten, nu vet jag det är den där Bengt Werners fel...:)....han hade så många förbaskat bra bilder i sina album så jag tror de flesta bilder hamnade i min favoritlista av hans vackra foton....:)
Mvh Eva

Så där jag gott folk, nu har jag nog raderat klart.....tror att de bilder som nu finns i min favoritlista får vara kvar....kanske tar jag bort någon ytterligare. Men det ser bra ut nu, hade ju 26 sidor med bilder där och närmare 3000 och har nu ca 350 och 3 sidor.
Känner mig nöjd :)
Så nu kan man börja leta bilder igen....haha
Mvh Eva

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar