Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fantastisk service

Produkter
(logga in för att koppla)

Mankan G

Aktiv medlem
Hi folks

Har just hämtat ut min D2X från reperation för ANDRA gången på en månad och även om jag tycker att det är skit att kameran har gått sönder måste jag berömma Lasses kameraservice i Saltsjö Boo (Stockholm) för en fantastisk service.

Första reparationen kom av att bilderna blev oerhört brusiga över iso 200. Lasses bytte bildbehandligs kortet, Det "svarade inte" när kameran kopplades mot testutrustningen. Bilderna blev fantastiskt mycket bättre efter bytet. Jag frågade om dom kunde reparera kameran till helgen. Detta var på en måndag (tror jag). Jag hade kameran i min hand efter två dagar!!!

Den andra gången blev det mer panikartat. Kameran slutade skriva bilderna till minneskortet och jag hade ett jobb att göra inom kort. Lämnade in kameran tidigt på eftermiddagen på onsdagen och jag fick ett telefonsamtal 09,30 dagen efter om att kameran var klar. Helt fantastiskt. Tänk om man kunde få samma service på bilen....

BTW. Det var bildbehandlingskortet igen....

Mankan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar