Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förvaring av bilder a3+

Produkter
(logga in för att koppla)

peber

Aktiv medlem
Jag letar efter förvaring/portfoliomappar i storlek a3+ (13'x19'). De mappar jag har hittat är a3 vilket innebär att om jag inte vill skära ner mina bilder så får jag använda a2-mappar vilket blir väl stort... Har någon sett sådana någonstans? Var i så fall?

/Per
 
A3plus förvaring

Per

Du är inne på ett område som jag också haft problem med. Det finns på visa amerikanska siter (vilka jag tyvärr inte har kvar) att köpa. Tyvärr väldigt exklusiva och därmed dyra.
Dem som jag handlar av ibland har också och det är tyska Monochrome (se nadan länk).

http://www.monochrom.com/cc/monoc/shop/mainedit.asp?key=mn&val=HOME&bild=TXT02&text=

Jag vill inte förorda det allternativ jag gjorde men det är en billigare möjlighet. Gick in på Matton och köpte den tjocka pappen 4 mm och tillverkade egna lådor. Lite pyssel men det gick.

Får du tag i som är prisvärda får du gärna höra av dig.

Lcka till Michael
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.