Annons

Försvinner kommentarerna?

Produkter
(logga in för att koppla)

Digi

Aktiv medlem
Hej, jag funderade på om kommentarerna försvinner här på fotosidan.se om man tar bort dem.
Jag vill gärna ha kvar dem som minne:)

Mvh Markus

Menar du om kommentarerna på en bild försvinner när du tar bort en bild? Isåfall är svaret ja.

Varför kan man inte göra det,
jag vill ha kvar mina kommentarer fast jag tar bort lite bilder.

Mvh Markus

Visst är det tråkigt när man har lagt ner tid och tankemöda på att skriva kommentarer och så försvinner de när fotografen tar bort bilden. Fast å andra sidan så blir ju kommentarerna ganska meningslösa när bilden inte längre finns kvar.

Klipp in dem i ett dokument tillsammans med bilden och spara innan du raderar här. Sen kan du ju kolla tillbaks på kommentarerna så när du vill.

johannaj78 skrev:
Visst är det tråkigt när man har lagt ner tid och tankemöda på att skriva kommentarer och så försvinner de när fotografen tar bort bilden. Fast å andra sidan så blir ju kommentarerna ganska meningslösa när bilden inte längre finns kvar.

Grejen är att jag vill kolla efteråt vad jag har gjort fel och måste tänka på sakerna tills nästa liknande motiv kommer fram.

Mvh Markus

Digi skrev:
Grejen är att jag vill kolla efteråt vad jag har gjort fel och måste tänka på sakerna tills nästa liknande motiv kommer fram.

Mvh Markus

Skärmdump och sedan klistra in och spara i ett dokument.. så får du både bild och kommentarer..

Tack för era svar Jeppe och Christer.

Det är ju inte kommentarerna som gör att många tror att man är bättre för fler kommentarer man får. Det är ju bilderna.

Jag ska göra så i fortsättningen!

mvh Markus

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto