Annons

Förslag till förbättringar.

Produkter
(logga in för att koppla)

Hampus

Aktiv medlem
Trots att jag är en pinfärsk medlem har jag redan börjat störa mig på en sak i forumet, och börjat önska mig ännu fler nya funktioner...

Först det dåliga: Allt är inte översatt vilket jag tycker är mycket störande.

Nu mina önskningar:

Lägg till en "Forum > Annat > fotosidan.se > foobar" även längst ner på sidan. Aldrig kommer jag att använda mig av "tidigare/nästa diskussion", men väldigt ofta vill jag tillbaka till huvudsidan för forumet jag läser i. Som det är nu så blir det mycket rullande för att komma upp till toppen av sidan för att sedan klicka på länken. Enkelt är ofta bäst...

Lägg till ett alternativ så att man kan bevaka en diskussion utan att få ett brev om saken. Istället bör det hamna som ett meddelande på "Din sida". Jag får nog med e-post som det är.

Sedan en önskedröm som aldrig kommer inträffa: Gör er av med alla dessa fåniga "smilies", vissa strör dem omkring sig som frön för fåglar och eftersom de är större (på höjden) än texten de placeras i så blir texten svårläst.

Jaja, nu har jag gnällt av mig. fotosidan.se är ändå en av mina nya favoritställen i "sajberspejs"...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.