Annons

Förslag på ny funktion

Produkter
(logga in för att koppla)

emtre

Aktiv medlem
På läspromenad genom Fotosidans olika forum har det slagit mig hur otroligt många olika sätt det finns att se på bilden, foto och fotograferandet. Medlemmar tänker och resonerar så otroligt olika kring sitt fotograferande! Jag tycker det är jättekul och spännande, dels för det ger mig en möjlighet att reflektera kring hur jag själv förhåller mig till de olika frågorna, dels för att det finns en massa kunnigt folk här som redan har tänkt en massa bra saker som är spännande att få ta del av. 

Förslag:
Jag tänker att det vore jättebra med en funktion kopplad till varje enskild medlems sida som ger en möjlighet att i textform formulera reflektioner kring bilden, foto och fotograferandet.
Ett utrymme för medlemmarna att aktivt reflektera och formulera sig kring sitt fotograferande. För alla de funderingarna som inte är diskussionsämnen och därför inte hör hemma i forumen, inte heller riktigt är allmängiltigt nog eller välformulerat nog för en hel artikel. Jag tror det skulle vara givande och utvecklande, både för den som reflekterar/skriver som för den som läser.

Givetvis vore det fiffigt om man sen kunde söka bland texterna, göra bokmärken osv. men det känns sekundärt just nu : )

Bara ett litet förslag
/maria

Hmm. Det var ju faktiskt ett förslag som aldrig tidigare tagits upp. Jag gillade förslaget! Dessutom är det lätt att implementera för det krävs bara att nytt fält i profilen.

Jag sätter upp detta som en Todo.

Deras att göra lista (todo)har nog varit rätt lång med både picturo, pooler och allt annat som varit, men det verkar vara en klart intressant funktion.

elmfeldt skrev:
Vi har det på Todolistan men inte prioriterat detta.

Ok :) Mest så att när höstmörkret sänker sig kring mig så samlas orden och funderingarna i små pölar och jag saknade funktionen .. så jag ville påminna :)

/Maria

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar