ANNONS
Annons

Förslag om fin fotoresa

Produkter
(logga in för att koppla)

moh1

Aktiv medlem
Jag gillar Norges natursköna berg.
Om ni följer denna länk ser ni en liten rese berättelse genom Geiranger och dess omgivning med avslut genom Joutenheimen.

Detta skall tryckas i en bok genom Pixopolis.se som jag tycker ger ett fint resultat.
Jag har testat dem en gång tidigare men då var de mest svartvita bilder , väntar med spänning på min bok. 64 sidor trådinbunden A4 för 500:-

Länk till bilderna
www.sportfoto.nu/norge
du trycker på höger eller vänster sida beroende på om du vill framåt eller bakåt i boken.

MVH
Mats

hej

klart bra, kul se då jag bokat en resa till fjorden o ett dygn på hurtigrutten i slutet av juli, lite prewiew ju.

Roine

roinek skrev:
hej

klart bra, kul se då jag bokat en resa till fjorden o ett dygn på hurtigrutten i slutet av juli, lite prewiew ju.

Roine

Ja du Roine om detta är din första tur hit så kommer du inte att ångra dig , detta var min
5:e resa och till nästa sommar blir det nog en ny , eller om det blir ännu en höstbilds resa.
denna gången blir det nog Geiranger och sedan ner mot Bergen.För där har jag ej varit.

Mats

hej

har aldrig varit i fjorden, dock i beergen o dahle.

har köpt en bussresa krån karlskoga till hurtigrutten med två övernattningar på vägen dit o två hem samt ett dygn på båten.

Skall bli ql o få fota lite, har varit där i jobbet tidigare.

Roine

roinek skrev:
hej igen

så har man kommit hem från resan. Vädret var spännande men vi hadde ändå tur det va uppehåll ibland.
Bilder på www.roine.nu

Roine

Ser ut att vara en härlig resa.
Ser ut att ha haft lite otur med vädret , men det blir fina mysiga bilder även med de låga molnen..

Fantastiska bilder Mats, både till innehåll och utseende. Fina färger och skärpa. Är det "naturellt" eller har du lagt mycket jobb på efterbehandling?

moh1 skrev:
Jag gillar Norges natursköna berg.
Om ni följer denna länk ser ni en liten rese berättelse genom Geiranger och dess omgivning med avslut genom Joutenheimen.

Detta skall tryckas i en bok genom Pixopolis.se som jag tycker ger ett fint resultat.
Jag har testat dem en gång tidigare men då var de mest svartvita bilder , väntar med spänning på min bok. 64 sidor trådinbunden A4 för 500:-

Länk till bilderna
www.sportfoto.nu/norge
du trycker på höger eller vänster sida beroende på om du vill framåt eller bakåt i boken.

MVH
Mats

Mäktiga bilder och cabbat är fräckt tycker jag.
Snödrivan eller plogkanten såg speciellt häftig ut.

/jan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar