Jamespkulle
Aktiv medlem
Hej jag brukar föra över mina bilder från kamera till ipad via kabel...raw filer...men helt plötsligt...så funkar det inte...jag har en canon kamera tacksam för hjälp....Med vänlig hälsning, Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder både min ipad och min nexus flitigt. Ipaden andas helt klart mer kvalitét än nexusen. Den stora nackdelen med ipad tycker jag är att du inte kan föra över bilder till ipaden som sådan. Du kan bara föra över bilder till ett program i ipaden. Många kanske inte ens är med på vad det skulle vara för skillnad, men för mig är det en dealbreaker att inte kunna dela lagringsutrymme mellan appar. Med en nexus får jag mer flexibilitet på bekostnad av användarvänlighet.
Jag använder både min ipad och min nexus flitigt. Ipaden andas helt klart mer kvalitét än nexusen. Den stora nackdelen med ipad tycker jag är att du inte kan föra över bilder till ipaden som sådan. Du kan bara föra över bilder till ett program i ipaden. Många kanske inte ens är med på vad det skulle vara för skillnad, men för mig är det en dealbreaker att inte kunna dela lagringsutrymme mellan appar. Med en nexus får jag mer flexibilitet på bekostnad av användarvänlighet.
Du får skaffa en Thinkpad Tablet 2, mer flexibilitet än bägge ovan nämnda och hög byggkvalitet.
Det borde fungera bra till iPaden annars, uppdatera iOS och appen du använder. En reboot är annars något som kan hjälpa.
/Karl
Till skillnad från dig Karl är jag ingen ms fanboy. Faktiskt raka motsatsen, så någon ms-platta kommer inte på fråga förrän dom eventuellt (osannolikt) får monopol. Lika långsökt som att jag skulle skaffa en av dom få skrattretande ms-mobilerna som finns.
Hej jag användercen canon mark Iv.... Och ipad 2....