Liax
Aktiv medlem
Ett hett tips!
http://www.algonet.se/~p-awest/kamm.htm
/Joakim
P.S. Ber om ursäkt för svordomen i rubriken!
http://www.algonet.se/~p-awest/kamm.htm
/Joakim
P.S. Ber om ursäkt för svordomen i rubriken!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det för svårt för en karl att klara det själv menar du?Walle skrev:
Om inte annat nåt att ge kärringen i julklapp (D.v.s. mönstret!
lotelo skrev:
Är det för svårt för en karl att klara det själv menar du?
Walle skrev:
Om inte annat nåt att ge kärringen i julklapp (D.v.s. mönstret! Resultatet av det kan bli din julklapp nästa år )
ellenRipley M.C.P skrev:
Barnsligt
/ E
Du ska inte ta allt jag skriver heller gravallvarligt. Jag tyckte också ditt inlägg verkade vara skämtaktigt, utan tvekan. Men faktum är, att du gjorde en generalisering som jag inte tyckte var kul, du syftade i skämtet på att "broderi typ inte var nåt för en karl". Alla måste inte skratta åt alla skämt väl?Walle skrev:
Det sa jag aldrig...det var ett skämt, lotta
lotelo skrev:
Du ska inte ta allt jag skriver heller gravallvarligt. Jag tyckte också ditt inlägg verkade vara skämtaktigt, utan tvekan. Men faktum är, att du gjorde en generalisering som jag inte tyckte var kul, du syftade i skämtet på att "broderi typ inte var nåt för en karl". Alla måste inte skratta åt alla skämt väl?
Förresten, jag har bara sett ett enda avsnitt av gladiatorerna genom tiderna men i det avsnittet var det en kille som hade hobbyn att virka mössor. Tufft tycker jag
Töntigt tycker jag det är med generaliseringar och de som inte törs..
Walle skrev:
ännu jävla barnsligare att ens orka bry dig och svara på det!!!
Att folk ska ha så satans svårt att ta skämt här!!! FY fan!
lotelo skrev:
Fast Walle, nästa jul är inte särskilt gammeldags (gammaldagsa tycker jag inte man kan säga) Jag fick intrycket av att ditt skämt var i nutid..
Tyvärr så funkar det väl fortfarande ofta så i många fall, att killar lämnar över sömnad till tjejer medan tjejer låter killar mecka med bilen?
Just att uttrycka sig på det sättet du gjorde visar väl inte direkt på att du skulle vilja ha en förändring eller ett jämlikare samhälle?
/Lotta (som just framkallat en naken karl vid spisen på film alltså)
lotelo skrev:
Förresten, jag har bara sett ett enda avsnitt av gladiatorerna genom tiderna men i det avsnittet var det en kille som hade hobbyn att virka mössor. Tufft tycker jag