Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Föräldralediga fotografintresserade i Uppsala?

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Tja. E föräldraledig i uppsala å undrar om fler är det så man kan arrangera fototräffar dagtid. Eller tips på aktiviteter önskas då jag knappt känner nån här :)

Kanske inte riktigt vad du är ute efter, men det finns barnfotokurser... Om inte annat kanske du kan träffa andra föräldralediga fotointresserade där. Se till exempel Folkuniversitetet: http://korta.nu/dm0e7.

Allt gott,

Eric

Tja. E föräldraledig i uppsala å undrar om fler är det så man kan arrangera fototräffar dagtid. Eller tips på aktiviteter önskas då jag knappt känner nån här :)

Blir nog inte så roliga bilder när ni måste släpa runt på barnvagnar samtidigt, oavbrutet och hela tiden. Barnvagnarna kommer fastna i varandra, ungarna kommer skrika, nån måste amma, nån orkar inte och går hem, och de flesta andra "bara måste ha en latte!"

Blir nog inte så roliga bilder när ni måste släpa runt på barnvagnar samtidigt, oavbrutet och hela tiden. Barnvagnarna kommer fastna i varandra, ungarna kommer skrika, nån måste amma, nån orkar inte och går hem, och de flesta andra "bara måste ha en latte!"

Haha väl genomtänkt svar. Klart alla är latteföräldrar som är ute och krokar i andras barnvagnar.

Jag är inte föräldraledig, men däremot har jag börjat arbeta skift och har säkert tid för en fotoutflykt någon dag. Därmot är mitt schema inte helt lättbegripligt, så jag har just nu svårt att säga när jag kan ha tid.

/Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar