Photofixarn
Aktiv medlem
Jag har suttit och läst och kollat lite idag och kommit på att i vinter ska jag ut och fota fåglar! Jag tänkte ta mitt vita jaktställ och sticka ut i skogen.. Men jag läste någonstans att fåglar skräms av ögon och ansikten? en mask som täcker ansiktet har jag men den täcker inte ögonen (Logiskt då det är en skotermask).Stämmer hela ögongrejen ?
Och är det några speciella ställen jag borde leta efter eller är det bara att lägga sig någonstans och hoppas på att nån fågel landar vid en?
OCH jag är lite rädd att jag kanske pajjar min nya 450D.. Jag borde inte oroa mig över att den ska gå sönder om jag håller den borta från snön? (syftar mest på om kylan skulle kunna förstöra något)
Tack på förhand
Och är det några speciella ställen jag borde leta efter eller är det bara att lägga sig någonstans och hoppas på att nån fågel landar vid en?
OCH jag är lite rädd att jag kanske pajjar min nya 450D.. Jag borde inte oroa mig över att den ska gå sönder om jag håller den borta från snön? (syftar mest på om kylan skulle kunna förstöra något)
Tack på förhand