Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fåglar på Åland, tips?

Produkter
(logga in för att koppla)

Eeros

Aktiv medlem
Ska åka till Åland i morgon bitti för att golfa och fota med kompisgänget. De andra i gänget ska naturligtvis golfa hela helgen och de ler lite medlidsamt och tittar menande på varandra när jag säger att i år ska jag ägna minst en dag åt att fota. >>Skvatt galen, ska han fota fåglar när vi kan golfa?>>, tycks de tänka.
En kompis som är fågelskådare ska dock med på resan och vi hoppas på lite lågtryck för att de sträckande fåglarna ska vila upp lite på ön. Minst lika ihärdigt önskar golfarna högtryck. Vi får se vem som har vädrets makter på sin sida.

Fågelskådaren känner till en fågelparkering, men jag tar gärna emot fler tips på intressanta platser att fota, antingen fåglar eller något annat. Någon som har ett fotoställe på Åland i lut?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar