Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fågelidentifikation

Produkter
(logga in för att koppla)

Pehr 213

Ny medlem
Fotad här i Bålsta härom dagen. Har inte lyckats hitta igen ved det är för fågel

Bilagor

• AGQ 003_red.jpg
    AGQ 003_red.jpg
    33.6 KB · Visningar: 90
Knepig - Östafrikansk sångare av något slag?

Jag har kommit hem från Tanzania med en skörd fågelbilder för dokumentation och har nu fastnat på denna. Tagen i centrala Serengeti, i en biotop med lite buskage och träd och alltså inte på savannen.
Någon som har en aning?

Bilagor

• tz2013-1514_2.jpg
    tz2013-1514_2.jpg
    324.2 KB · Visningar: 58
Småsnäppa?

Denna är kanske enklare, jag minns den som väldigt liten, men kan inte svära på det...

Bilagor

• tz2013-little_stint.jpg
    tz2013-little_stint.jpg
    322.8 KB · Visningar: 40
Jag begriper inte heller varför den är flyttad. Bara för att tråden är lång??

Det lär inte vara många som hittar dit om man inte vet var man ska leta.

Toni

Väldigt fel känns det. Är det en automatisk funktion som flyttar trådar som passerat ett visst antal sidor/inlägg? Kanske är en vettig funktion för utragna debatter, men för denna tråd känns det ju som att det motverkar trådens syfte att flyttas pga längden. Det är ju längden, och därmed den rena mängden information, som gör den intressant att följa.

Yes please, flytta tillbaka den gamla tråden. I sin helhet är den en värdefull informationskälla och det är förvillande om den inte ligger under "Vilda djur och fåglar, insekter".

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar