Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fågelfotning och.....

Produkter
(logga in för att koppla)

nelirotger

Aktiv medlem
andra djur och natur?
finns det riktigt bra ställen som man kan fota fåglar på som ni kan rekomendera?
jag har länge velat åka till runde, och det kanske blir av till sommaren, jag mamma och pappa kanske tar bilen dit upp då. men finns det fler liknande ställen häromkring, typ i sverige och/eller i norge, eller kanske i danmark? ställen där det kryllar av fåglar? "kryllar" var väl att ta i, men ni förstår nog vad jag menar, hoppas jag.
också andra djur, vilda djur, svenska vilda djur. och vacker natur? har ni varit på ställen där ni fängslats av naturen som ni verkligen kan rekomendera? allt från åkrar/ängar, skog, berg, sjöar, forsar mm.
jo nu kom jag på en sak till!! jag har alltid velat fota starka forsar, experimentera med slutaren bla på kameran till vattnet. men vet inte vart jag skall åka precis, nånstans nära åmål? kom att tänka på detta när jag såg ari byströms mäktiga bild Strida strömmar(så snygg).
/elin
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.