Annons

få min bild på TYG!

Produkter
(logga in för att koppla)

sussieohl

Aktiv medlem
jag har några bilder jag skulle vilja få ut på tyg, har googlat som en galning med den ena oserriösa värdelösa hemsidan efter den andra.

kan någon ge mitt ett tips på en bra sida som inte är alltför dyr.

vill bara ha ut ett foto i 40x50 på en helt vanlig tygbit!!!

Jag har kollat runt mycket och även fått prover och det har inte varit bra.Vill du inte ha en hård plastblaffa på bröstet så blir det superdyrt. Framför allt om du ska screentrycka ett foto (så att färgen går in i tyget). Jag hade tänkt att göra både t-shirt och tygväskor men har gett upp. Det trycks i cmyk (fyrfärg) och ett foto har ju liiite mer färger än så;) Hittar du något som blir bra så får du gärna dela med dig. Jag kanske är för kräsen men ska jag göra något i tyg så vill jag att det ska bli superbra.
Bee

Jag har kollat runt mycket och även fått prover och det har inte varit bra.Vill du inte ha en hård plastblaffa på bröstet så blir det superdyrt. Framför allt om du ska screentrycka ett foto (så att färgen går in i tyget). Jag hade tänkt att göra både t-shirt och tygväskor men har gett upp. Det trycks i cmyk (fyrfärg) och ett foto har ju liiite mer färger än så;) Hittar du något som blir bra så får du gärna dela med dig. Jag kanske är för kräsen men ska jag göra något i tyg så vill jag att det ska bli superbra.
Bee

En digital bild har bara tre färger, rött, grönt och blått. Räcker rätt väl till för att få fram en bra bild :)

Instämmer i att det inte är enkelt att hitta bra tyger som fungerar, om man nu vill ha ett vanligt, mjukt tyg som samtidigt ger en bra bildåtergivning. Återkommer om jag får fram något bra testresultat.

Stefan

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto