Annons

Få bort MyserchDial

Produkter
(logga in för att koppla)

Affe.R

Avslutat medlemskap
Har fått två skit program som "följde" med när jag ladda hem google chrome ena heter som rubriken säger MyserchDial det andra heter Sense objektbrowser och jag får inte bort något av dom har AVG 2014 antivirus den får inte bort det och provat och avinstalera sense OB men det låste något så nu pågår avinstalationen hele tiden . Har även provat med Ccleaner även där så går det bet
Och det konstiga är att MyserchDial ligger gömt någonstans för den filen går inte att hitta men lika väl så ligger en icon på skrivbordet och vänsterklickar jag på den så öpnnar den en browser å ja ligger ute på nätet . Någon som har något tips på hur jag ska få bort dessa två program ??
Mvh Affe

Har fått två skit program som "följde" med när jag ladda hem google chrome ena heter som rubriken säger MyserchDial det andra heter Sense objektbrowser och jag får inte bort något av dom har AVG 2014 antivirus den får inte bort det och provat och avinstalera sense OB men det låste något så nu pågår avinstalationen hele tiden . Har även provat med Ccleaner även där så går det bet
Och det konstiga är att MyserchDial ligger gömt någonstans för den filen går inte att hitta men lika väl så ligger en icon på skrivbordet och vänsterklickar jag på den så öpnnar den en browser å ja ligger ute på nätet . Någon som har något tips på hur jag ska få bort dessa två program ??
Mvh Affe
Har du provat med att avinstallera från kontrollpanelen? (Om du har Windows 7 dvs. Vet inte hur W8 funkar idf)

Det låter ju osannolikt att dessa två program skulle följa med den officiella versionen av Chrome. Som sagt: varifrån har du laddat hem Chrome?

Mvh Affe

Hej !

Avast har en funktion "Browser cleanup", har inte använt, men kan kanske funka.
Se uppp lite när du instalerar Avast, den gör vad den kan för att du ska installera en
betalversion.

Vill man inte senare använda Avast så är det bara att avinstallera.

//MW

Jag "råkade" få med nån skit som sen kom in i webbläsaren, när jag ladda ner en ny version av ett program som man inte ska nämna vid namn. Stört omöjligt att komma åt och få bort.
Men, sen fick jag tag på det lilla gratisprogrammet: adwcleaner.exe
Hur bra som helst och gratis, lösta mitt problem :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto