Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Exportera bok från Lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

martin991

Aktiv medlem
Hej!
Jag har gjort en bok till ett brudpar där allt är som jag och brudparet vill, förutom själva omslaget. Jag har skapat en tråd här innan om att skapa en egen mall i Lightroom men det går inte, iallafall så har jag inte lyckats. Om någon kan så får ni gärna tipsa!
Min nödlösning var att använda Booksmart där man har mycket frihet i bokskapandet. Problemet är bara att jag får göra om hela boken och det tar så sjukt lång tid, bara för att få rätt omslag. Jag kan exportera bilderna enkelt från Lightroom till Booksmart men inte layouten på boken.

Kan man exportera boken på något sätt så man slipper göra om hela layouten i Booksmart?

Kan man exportera en mall från Booksmart och sedan importera till lightroom? Det går att exportera men jag har inte hittat hur man importerar...

Tacksam för hjälp!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto