ANNONS
Annons

EXIF-plugin till Internet Explorer

Produkter
(logga in för att koppla)

henke_a

Medlem
En plugin som tillåter dig att högerklicka på en jpeg-bild i din browser (om dom inte är "skyddade") och sedan välja "View Exif".
Kan vara käckt att ha.

Följ nedanstående länk och ladda ner den - den är gratis !

http://ak.no-ip.com/EXIF/

Efter installationen är det bara att stänga ner alla IE sessioner och starta om

Mvh
Henrik

Synd att det vad spyware..
Någon som känner till ett annat program som gör samma sak? Det är ju en kalasbra funktion.

Vilket är spyware progget, och vad gör det, mina virusprogram samt adaware hittar inget, kanske dags att byta anti-ad-program då.

Spyware-programmet är en fil som heter "ctfmon.exe" och går att upptäcka med Spybot. Filen läggs till i startupen. Det framgår inte i Spybot vad filen gör förutom att den spionerar. Dessutom kommer den tillbaka när man raderar den.

jesperh skrev:
Spyware-programmet är en fil som heter "ctfmon.exe" och går att upptäcka med Spybot. Filen läggs till i startupen. Det framgår inte i Spybot vad filen gör förutom att den spionerar. Dessutom kommer den tillbaka när man raderar den.

Kvalificerat skitsnack.
ctfmon.exe är en MS Office komponent.
Se här. Eller här.

Ooops! Sorry, jag litade blint på informationen i Spybot. Jag kanske borde byta anti-spywareprogram...och kolla upp saker bättre i fortsättningen *pinsamt*

Ett tips är ju alltid att googla på filnamnet till mysko filer eller processer ni har igång i datorn. Oftast hittar man nått om det :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar