Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
EXIF data följer inte med
- Trådstartare JKS
- Start datum
Photosession
Aktiv medlem
Du kan fortsätta att spara för webben men klicka på den listen bredvid "Metadata". Pröva dig fram och se vilket alternativ som ger dig den info du vill ska följa med bilden.
JKS
Aktiv medlem
Provade ikväll olika varianter. EXIF kommer endast med till fotosidan när jag använder "sparar som" inte när jag "sparar för web". Det konstiga är att EXIF-infon återfinns i Bridge...kanske mer huvudvärk för moderator el likn men nån kanske sitter inne med ngn klok kommentar?
/j
/j
Senast ändrad:
ztenlund
Aktiv medlem
Provade ikväll olika varianter. EXIF kommer endast med till fotosidan när jag använder "sparar som" inte när jag "sparar för web". Det konstiga är att EXIF-infon återfinns i Bridge...kanske mer huvudvärk för moderator el likn men nån kanske sitter inne med ngn klok kommentar?
/j
Det är inte huvudvärk för FS eftersom andra program som läser EXIF inte heller fattar något. Förr togs ju EXIF bort helt, men nu läggs det med på något icke-standardiserat sätt (om man inte väljer bort) som det bara verkar vara Adobes program som fattar. Om de skulle implementera att EXIF läggs med hade det ju varit trevligt om de gjort det ordentligt istället, för som det är nu är funktionen i princip värdelös.