Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ewa-påse

Produkter
(logga in för att koppla)

Dadigan

Avslutat medlemskap
Tjaba! I takt med att min kamerautrustning växer så har jag kommit fram till att jag vill kunna plåta även när det inte är lysande sol. Därför har jag börjat fundera på att köpa en Ewa-påse. Är det någon som kan rekommendera någon viss sort, och var man ska köpa den (inte från tyskland).Jag menar: Man får väl beställa från fotoaffären, vet ni någon i Sthlm som gör sånt?

Kolla här!

Enligt Ewa-Marines hemsida finns det fortfarande ingen svensk distributör, så att beställa från Tyskland är nog bäst ändå.

Ewa-marine påsar finns hos Lindqvist RadioTV, www.lrtv.se
Jag tror att de är agenten sedan dendär token i Alingsås slutatde. han svarade ju aldrig i telefon, så han fick nog inte sålt så många...

Lindqvist säljer till videokameror, men förmodligen även till stillbildskameror.
Kolla med dem!

Jo, Lindqvist ligger i Sthlm, Aspudden.

jag köpte en påse för en Nikom F5, men jag tyckte den var väldigt svår att använda.
Påsen är stor och klumpig, jag gillade den inte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar