Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett tips

Produkter
(logga in för att koppla)

trixy

Aktiv medlem
Många nybörjate som jag själv kan ha svårt att förstå sig på alla kamerans intällningar och söker enkla förklaringar. Då jag har asperger behöver jag ha klara instruktionernoch tror att det kan finnas flwra som jag och nu har jag hittat det slutgitliga hjälpmedlet som bara är för bra för oss som har lite svårt för invecklade instruktioner.
Hittade en app ( i aples app store) som heter nikon samlar, där kunde jag sedan ladda ner instruktionböcker för olika kamror, dock inte alla modeller med då jag kör nikon d40x så tog jag boken för D40. Där tar dom upp kapitell för kapitell olika saker och visar med bildet steg för steg hur du ställer in kameran för bästa bild. Denna bok ser jag nu som en referensbok om jag vill veta hur jag ska stäla kameran då jag har svårt att lägga på minnet saker och ting..

Tänkte bara passa på att tipsa.. Till er som inte visste om denna app... Ni kan kolla själva och få ett exempel hur boken ör upplagd. 75 kr kostade ex min och det var värt pengarna.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.