Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett tävlingsförslag

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Då det svaras dåligt på frågor här så kom jag på en idé till en intern tävling bland medlemmarna här: De bilder man har i sina favoriter kunde agera tävlingsbilder och så fick folk rösta på en vinnare i dem. Som t.ex. mina favoritbilder som jag sparat av andra medlemmar, de är ju makalöst vackra och då skulle jag liksom skicka in min sida av favoriter till röstning. Fattar ni?
Så alla medlemmar som vill skulle kunna skicka in sin favoritsida med bilder och så fick folk rösta.
Ja det var bara en liten idé för jag blir så glad varje gång jag tittar bland mina favoriter.
För som det nu är så är allt så tillkrånglat med all teknik här och man får inte svar på frågor så lätt och allt är bara för svårt....
Mvh

Jag har för mig att man en gång i tiden kunde göra omröstningar i forumtrådar. Är det borttaget eller har jag bara drömt ihop det?

OK, jag hittade det inte bara.

Men då skulle ju den funktionen kanske kunna användas för genomföra TS idé.

Starta en ny tråd och se till att man kan göra omröstningar i den (men jag vet inte hur man gör det, eftersom jag inte har hittat den funktionen). Sen lägger du en länk till dina favoritbilder i första inlägget så kan folk som går med i tråden rösta.

Det krävs kanske lite mer arbete med detaljer, men det lämnar jag som en övning åt den som vill genomföra det här. :)

Starta en ny tråd och se till att man kan göra omröstningar i den (men jag vet inte hur man gör det, eftersom jag inte har hittat den funktionen). Sen lägger du en länk till dina favoritbilder i första inlägget så kan folk som går med i tråden rösta.

Det krävs kanske lite mer arbete med detaljer, men det lämnar jag som en övning åt den som vill genomföra det här. :)

Oj överkurs för mig, det kan jag inte.....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar