Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett bra fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

Hazze

Medlem
Letar efter ett program som kan läsa av en fotoCD, t.ex. Kodak eller Fuji, och även läsa in bilder från en bildläsare (scanner) och digital kamera. Sedan kan man skapa ett album från CD:n. Även göra album inom olika motivområden.

Albumen bör skapas med de lågupplösta bilderna, för att spara plats på hårddisken och när jag vill arbeta vidare med en bild så talar programmet om vilken CD jag kan hitta bilden på?

Hoppas på bra tips!

lite av dom funktionerna finns i Brezeebrowser Ett program som jag rekomenderar starkt i kombination med ex photoshop

ProgramLänken?

Adamlid skrev:
lite av dom funktionerna finns i Brezeebrowser Ett program som jag rekomenderar starkt i kombination med ex photoshop

Tackar för snabbt svar. Sökte på nätet men fick ingen träff. Vet du var det finns?
MVH
Hazze

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar