Annons

Ett år på FS

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas K

Aktiv medlem
Reflekterade lite över hur jag utvecklats som fotograf under det år som jag har varit aktiv på FS.
Kan inte tacka alla tillräckligt för dom tips/råd och allt annat som gjort mig till en bättre naturfotograf än jag var innan jag blev medlem.

Så, ett år till som medlem för min del.

Tack alla.

Mvh, Andreas

Det riktigt roliga med FS är att alla ens inlägg sparas. Det är kul att gå tillbaks till början och se vad man skrev för inlägg, men framförallt titta på bilderna man kommenterade och hur/vad man kommenterade. Då får man känslan av att man har utvecklats.

/ Marcus

jag har varit med i omgångar på fotosidan. I första omgången var jag väl medlem 3000 eller något, Jag och David har ju haft ett par duster ;)

men fotosidan är en underbar portal, jag har hittat allt från photoshop tips till annonser.. och inte att förglömma. ett ställe att visa upp sina bilder för andra fotografer.

FS är viktig för många.

Jag hoppas att alla typer av stadier (individuella ståsted) upplever sig lika välkommna när de är nyblivna medlemmar, att alla hittar utrymme för sin nisch.
Inget som är lätt "förledningen" att tillfredsställa direkt. De gör ett bra jobb.

De som sitter och ansvarar för FS kanske allt för sälla får höra hur uppskattat deras arbete verkligen är.

MVH Niclas,

Jag förnyade precis mitt medlemskap jag också. Har varit betalande medlem ett år och icke betalande ett kvartal innan dess.
Kan inte tänka mig vart jag skulle ha vänt mig med alla mina frågor om inte FS funnits.

Jag har utvecklats helt galet mycket tack vare fotosidan. Då jag hittade hit för lite drygt ett år sedan var jag helt grön och ganska kass på foto. Har utvecklas jätte mycket sedan dess.
Tack som fan fotosidan! :)

Betalat snikvariant igen.
Sätter inte in bilder men gillar sidan och tycker den är värd en peng.
Satte in bilder förr men slutade av någon anledning som jag inte minns.
Har varit medlem sen 2003 som det ser ut.
Men tror jag var med redan 2001 eller 2002.
Men den Lapplänning utan knäckt näsben finns inte, sa en dansk läkare till mig.
Har varit ute i kylan ibland.
De som håller sidan igång är verkligen värda en stor eloge och mycket mer.
Mvh/-Anders

Fotosidan.se är en bra drivkraft.

Det har hjälpt mig en hel del att läsa och skriva i forumen, framför allt läser jag och suger i mig så mycket info jag bara kan....

Instämmer med alla lovord om Fotosidan.se:s Redaktion o inte minst, medlemmar! Som glad amatör utan en enda sekund med fotokurs el liknande så har fotosidan hjälpt enorm på min förståelse för fotografins äldla konst.

Tack alla!

mvh Johan

Jag tror inte att jag skulle kunna fungera utan fotosidan. Det låter inte klokt - men jag har blivit beroende och kan inte sluta logga in.

Om inte fotosidan funnits, hade jag säkert lärt mig saker ändå, men det hade gått mycket långsammare. Den lilla utveckling och det lilla framåtskridande jag gjort i mitt fotograferande, kan jag tacka fotosidan och alla dess härliga medlemmar för!

/mvh Catarina

En otrolig källa, jag surfar ofta på den och bara läser i olika forumsdelar, man lär sig mycket, och undrar man nått är det ju bara sticka in med en fråga.

Bra för att söka fakta, men även bra för att "slösurfa" på.. alltid hittar man nått som inspirerar en...

Sen när jag har tråkigt sätter jag mig och väljer "bilder" - "sök bilder" - "visa 2 senaste dagarnas bilder" typ.. och bara tittar och är det nått som får mig intresserad skriver jag gärna en rad.

camag skrev:
Jag tror inte att jag skulle kunna fungera utan fotosidan. Det låter inte klokt - men jag har blivit beroende och kan inte sluta logga in.

Om inte fotosidan funnits, hade jag säkert lärt mig saker ändå, men det hade gått mycket långsammare. Den lilla utveckling och det lilla framåtskridande jag gjort i mitt fotograferande, kan jag tacka fotosidan och alla dess härliga medlemmar för!

/mvh Catarina

Åh, jag kunde inte ha skrivit det bättre själv!!
Precis så här känner även jag.

Har idag varit på mässan på Elmia och träffat andra FS-medlemmar vilket var skitskoj :)

Jag kommer aldrig klara mig utan Fotosidan!

Jag har varit med i nio månader, och jag har läst alla intressanta trådar och deltagit i diskussionerna. Jag har aldrig lärt mig så mycket så snabbt och haft så kul, så det är toppen.
Jag har gått från en usel fotograf med stor vilja till en bättre fotograf som ibland tar hyggliga bilder som folk t.o.m ibland betalar för.
Jag tar ibland bilder åt lokaltidningen och jag har börjat frilansa för ett månadsmagasin.
Inget av detta vore möjligt utan fotosidan.
För att betala tillbaka en gnutta av allt svarar jag gärna på den tusende frågan av samma sort från en nybörjare, eftersom jag själv inte visste mer i början vet jag hur det är.
Vad som både fashinerar och skrämmer mig är hur extremt stort brett och djupt fotoområdet är.
Kan det finnas en enda fotograf som är fullärd, som behärskar ALLT inom foto? Nej, knappast, och det är bra, för då finns det alltid mer att lära och det blir aldrig tråkigt.
Jag säger bara:
TACK TILL ER ALLA SOM GÖR FOTOSIDAN TILL VAD DEN ÄR!!

Fotosidan och "systersajten" Utsidan är en rätt god sammanfattning av mina intressen!

Nu ska jag försöka utveckla den fotografiska sidan så det inte bara blir bilder från fjällen.

Per

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar